چند روز تا آزادی!!!!!!!
 
قوم اجوج مجوج !!
به تیمارستان عجوج مجوج خوش اومدید !!!
پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 9:42 ::  نويسنده : maJooJ

 بله بله...........

از اونجا که ما کلا به درس اهمیت میدیم و از 24 ساعت 25 درس میخونیم!!!!!!!!

با فرا رسیدن ایام خوش تعطیلات تابستان !را رفتن روی مخ مامان!

ما میخوایم بتر کونیم!!!!!!!!!!!!!

ولی مثله این که شما ا اصلا پایه نیستین

ما با کلی امید هر روز میایم اینجا اما با دیدن سوت و کوری اینجا دست و دلمون به پست زنی نمیره!

حالا هر کی پایس اعلام امادگی کنه!

تا تابستون اینجا رو بترکونیم با کمکه هم!!!!!!!!

باتشکر از وقتی که در اختیارمن قرار داید!!!!!!

بچه اون لیوانه شربته البالو!!رو بیار گلوم خشک شد!

اجوج



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت14:48---9 مرداد 1392
من اعلام میکنم که پاااااااایم خب از کجا باید شروع کنم؟؟؟؟؟؟من همیشه به ایمیلم سر میزنم میتونید برام ایمیل بذارید تاباهم بترکونیم

ghazale
ساعت17:48---2 تير 1390
salaaaam

are shans ovordim tabeston umad emsal ziadi dars khonde budam dg dashtam yavash yavash khaste mishodam پاسخ:اره والا اصلا من از بس در این روزهای طاقت فرسا مطالعه داشتم عینکی شدم! اصلافک نکن از نشستن پا سیستمها!!!!!!!:D


نضال
ساعت12:19---19 خرداد 1390
من رسما اعلام میکنم که عاشق عجوج ومجوجم.ولی باید حواسشون باشه که یه وقت از دیوانگی در نیان.من دیونشونو دوست دارم نه عاقلشون.اگه عاقل شن طعم شیرین وفراموش نشدنیه ماهیتابه ی زیبای مامانی رو خواهند چشید.
به همین سادگی.به همین خوشمزگی!
ماهیتابه ی تک ماکارون!!!! پاسخ:اجوج مجوجم عاشخه مامانیشونن!:D ااااااوووووی ماهی تابه های نضالم که تعریفیه تا نخوری ندانی!:D :-)) پاسخ 2 ( ! ) :: ما همه این دیوونگی هارو از خودتون یاد گرفتیم اووووسستتتاااااد ( به قول عجوح ! ) هی وایه من ! :-S بازم ماهی تابه ؟!! خانومییم ؟ :-S گناه داریماااا :-(( با تشکر !! :D مجوج !!


MaJooJ ! 
ساعت11:21---19 خرداد 1390
ای ول باو !! ترکوندی فسقله !! پاسخ: با تشکر از اوستاد!!!:D دقیقا اوستاد! نه استاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا جهت سرگرم سازی نویسندگانه آن تاسیس شده است و ارزش دیگری ندارد ... لطفا در این مکان آشغال نریزید !! با تشکر عجوج و مجوج !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 29430
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1